Naam:
Foto’s:
263
Video’s:

Over mij

Tja, wie ben ik? HSE-Manager. HSE staat voor "Health, Safety and Environment" Gezondheid, Veiligheid en Milieu, waarbij mijn taak is om ervoor zorg te dragen dat alle mensen, die op het project komen werken, veilig hun werk uitvoeren en kunnen uitvoeren. Mijn taak is ook het beleidsmatige en het praktische deel van veiligheid te maken, om te zetten en over te dragen, te stimuleren, te motiveren en te monitoren. Eigenlijk heb ik de verantwoordelijkheid om te zorgen dat alle mensen, die dagelijks komen werken, elke avond weer veilig en gezond naar huis gaan.

Een uitdagende functie waarbij altijd weer gewerkt wordt met verschillende nationaliteiten die het werk ook weer leuk, dankbaar en interessant maken.

Over mijn reis

In deze Blog ga ik mijn "avonturen" , zoveel mogelijk beschrijven. Zeker omdat ik lang en ver van huis ben is het de leukste manier om het thuisfront te laten meeleven met mijn reis, mijn gebeurtenissen en de avonturen die ik overal beleef. Ik probeer iedereen mee te nemen in mijn wereld en die dan ook als zodanig over te brengen op de lezers. Niet expliciet mijn werk maar gewoon kleine, leuke dingen die het leven, en het lange weg zijn van huis, hier zo leuk maken. Dit natuurlijk met de nodige drama en humor.

"The adventures of The RUUF". "The RUUF" als nickname die ik gekregen heb tijdens mijn verblijf in IJsland en de naam die ik nu gebruik als "artiestennaam" bij het uitbrengen van mijn muziek.

Bezochte landen

Ik heb 37 landen (15%) bezocht:

Bahrein, België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, India, Italië, Ivoorkust, Kaapverdië, Luxemburg, Maleisië, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nigeria, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Polen, Portugal, Saoedi-Arabië, Singapore, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.